Dossier trenera

Download PDF
 

Marcin Stanowski

szkolenia dla edukacji

      nauczyciel, psycholog, trener,

       lider nowoczesnych technologii w edukacji

marcin.stanowski@oeiizk.edu.pl

Wykształcenie

  • 2008 r. – IPSIR UW – Studium Zastosowania Psychologicznego Warsztatu Grupowego
  • 2006 r. – Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, psychologia (magister)
  • 2006 r. – Uniwersytet Warszawski, Wydział Neofilologii, filologia angielska (magister)
  • 2002 r. – Uniwersytet Warszawski, Wydział Neofilologii, Instytut Anglistyki (licencjat)
 

Doświadczenie zawodowe

  • 2009-2011 Empik School Online w Warszawie, prowadzenie zajęć on-line, tworzenie kursów on-line, prowadzenie szkoleń,
  • od 2007 – XXVII Liceum Ogólnokształcące im T. Czackiego, nauczyciel, wychowawca, koordynator WDN, administrator modle,
  • 2007 – 2008 – Centrum Doskonalenia Nauczycieli TFLS w Warszawie, trener,
  • 2002-2008 – Szkoła Języków Obcych TFLS w Warszawie, lektor,
  • 2002-2007 – Gimnazjum nr 39 w Warszawie, nauczyciel, wychowawca,
  • 2001-2002 – Zespół Szkół nr 3 w Przasnyszu, nauczyciel,
 

Doskonalenie zawodowe

  • od 2010 r. – członek Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Angielskiego,
  • 2009 r. – nauczyciel dyplomowany,
  • 2007 r. – egzaminator maturalny Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej,
  • 2007 r. – Further Certificate for Teachers of Business English,
  • 2007r. – Praktyk w sztuce NLP – (Navigare),
  • 2007r. – „Kuźnia mentorów” – (Akademia Nauki),
  • 2006r. – Kurs audytora wewnętrznego według norm ISO – (Ekotur),
  • 2006r. – Kurs trenerski Treningu Zastępowania Agresji (Instytut Amity).
  • 2005r. – Kurs doskonalący umiejętności wychowawcze (MSCDN).
 

Współpraca ekspercka:

  • Instytut Badawczy Pro Publicum – ocena efektywności programów edukacji finansowej prowadzonych w formule nauczania zdalnego (2014),
  • Oxford University Press – recenzja podręczników do nauki języka angielskiego (2010),
  • European eLearning Forum for Education 2 (ELFE 2) – udział w badaniach nad wykorzystaniem technologii informacyjnej i komunikacyjnej w edukacji (2009).
 

Uzyskane granty

  • 2005 r. – grant programu Comenius – Teacher Development Course – Bell School, Saffron Walden, Wielka Brytania ,
  • 2010 r. – grant programu Comenius – Introduction to Information & Communication Technology for Language Teachers – University of Limerick, Limerick, Irlandia.
 

Zdobyte nagrody

  • European Language Label 2010 – Europejska Odznaka Innowacyjności za wykorzystanie platformy nauczania zdalnego Moodle w nauczaniu j. angielskiego,
  • III m. w Konkursie Innowacyjny Nauczyciel Roku 2011 za wykorzystanie czacki.moodle.waw.pl w nauczaniu języka angielskiego.
 

Szkolenia/ warsztaty dla nauczycieli

✔     Warsztaty skutecznej komunikacji dla licealistów. ✔     Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych z uczniami? ✔     Efektywne techniki prezentowania materiału. ✔     Zachowanie asertywne a pozytywna prezentacja organizacji. ✔     „Moje dziecko idzie do szkoły” – Warsztaty umiejętności wychowawczych dla rodziców przedszkolaków. ✔     Umiejętności psychologiczne w pracy nauczyciela ✔     Zastosowanie metody projektów w dydaktych ✔    Aktywne metody nauczania ✔     Zanim powiesz tak – warsztaty asertywności.  

Warsztaty wykorzystania Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej

  • Nowoczesne technologie w nauczaniu.
  • Prezi w pigułce.
  • Platfomy nauczania zdalnego.
  • Moodle – podstawy dla nauczycieli.
  • Moodle – jak zgrywalizować swój kurs.
  • Moodle dla administratorów.
  • Moodle w nauczaniu języków obcych
 

Prowadzone kursy języka angielskiego:

  • kursy ogólne języka angielskiego,
  • kursy egzaminacyjne FCE, CAE,
  • język angielski w biznesie
  • kursy metodologiczne języka angielskiego,