Marcin Stanowski

Nauczyciel od 1999. Psycholog, trener nauczycieli, autor treści kursów on-line, egzaminator maturalny
Wykształcenie
- 2008 r. – IPSIR UW – Studium Zastosowania Psychologicznego Warsztatu Grupowego
- 2006 r. – Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, psychologia (magister)
- 2006 r. – Uniwersytet Warszawski, Wydział Neofilologii, filologia angielska (magister)
- 2002 r. – Uniwersytet Warszawski, Wydział Neofilologii, Instytut Anglistyki (licencjat)
Doświadczenie zawodowe
- 2009-2011 Empik School Online w Warszawie, prowadzenie zajęć on-line, tworzenie kursów on-line, prowadzenie szkoleń,
- od 2007 – XXVII Liceum Ogólnokształcące im T. Czackiego, nauczyciel, wychowawca, koordynator WDN, administrator modle,
- 2007 – 2008 – Centrum Doskonalenia Nauczycieli TFLS w Warszawie, trener,
- 2002-2008 – Szkoła Języków Obcych TFLS w Warszawie, lektor,
- 2002-2007 – Gimnazjum nr 39 w Warszawie, nauczyciel, wychowawca,
- 2001-2002 – Zespół Szkół nr 3 w Przasnyszu, nauczyciel,
Doskonalenie zawodowe
- 2015 – kurs trenerski STEM, SeltAcademy, Budapeszt
- od 2005 r. – członek Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Angielskiego,
- 2009 r. – nauczyciel dyplomowany,
- 2007 r. – egzaminator maturalny Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej,
- 2007 r. – Further Certificate for Teachers of Business English,
- 2007r. – Praktyk w sztuce NLP – (Navigare),
- 2007r. – „Kuźnia mentorów” – (Akademia Nauki),
- 2006r. – Kurs audytora wewnętrznego według norm ISO – (Ekotur),
- 2006r. – Kurs trenerski Treningu Zastępowania Agresji (Instytut Amity).
- 2005r. – Kurs doskonalący umiejętności wychowawcze (MSCDN).
Współpraca ekspercka:
- Instytut Badawczy Pro Publicum – ocena efektywności programów edukacji finansowej prowadzonych w formule nauczania zdalnego (2014),
- Oxford University Press – recenzja podręczników do nauki języka angielskiego (2010),
- European eLearning Forum for Education 2 (ELFE 2) – udział w badaniach nad wykorzystaniem technologii informacyjnej i komunikacyjnej w edukacji (2009).
Uzyskane granty
- 2005 r. – grant programu Comenius – Teacher Development Course – Bell School, Saffron Walden, Wielka Brytania ,
- 2010 r. – grant programu Comenius – Introduction to Information & Communication Technology for Language Teachers – University of Limerick, Limerick, Irlandia.
- 2018 – grant POWER – job shadowing w walijskich szkołach podstawowych i średnich, Cardiff, Wielka Brytania
Zdobyte nagrody
- 2015 – II miejsce (z Bartkiem i Hanką) w konkursie na aplikację mobilną do nauki języka angielskiego,
- European Language Label 2010 – Europejska Odznaka Innowacyjności za wykorzystanie platformy nauczania zdalnego Moodle w nauczaniu j. angielskiego,
- III m. w Konkursie Innowacyjny Nauczyciel Roku 2011 za wykorzystanie czacki.moodle.waw.pl w nauczaniu języka angielskiego.
Szkolenia/ warsztaty dla nauczycieli
- ✔ Warsztaty skutecznej komunikacji dla licealistów.
- ✔ Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych z uczniami?
- ✔ Efektywne techniki prezentowania materiału.
- ✔ Zachowanie asertywne a pozytywna prezentacja organizacji.
- ✔ „Moje dziecko idzie do szkoły” – Warsztaty umiejętności wychowawczych dla rodziców przedszkolaków.
- ✔ Umiejętności psychologiczne w pracy nauczyciela
- ✔ Zastosowanie metody projektów w dydaktych
- ✔ Aktywne metody nauczania
- ✔ Zanim powiesz tak – warsztaty asertywności.
Warsztaty wykorzystania Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej
- Nowoczesne technologie w nauczaniu.
- Prezi w pigułce.
- Platfomy nauczania zdalnego.
- Moodle – podstawy dla nauczycieli.
- Moodle – jak zgrywalizować swój kurs.
- Moodle dla administratorów.
- Moodle w nauczaniu języków obcych
Prowadzone kursy języka angielskiego:
- kursy ogólne języka angielskiego,
- kursy egzaminacyjne FCE, CAE,
- język angielski w biznesie
- kursy metodologiczne języka angielskiego,